Klachtenreglement

De BNMO heeft als zelfstandig rechtspersoon ook een eigen verantwoordelijkheid om klachten van leden zorgvuldig, vertrouwelijk en effectief te registreren en af te handelen. Het ‘Klachtenreglement BNMO’ beschrijft de procedure van een binnengekomen klacht.

« februari 2019 »
madiwodovrzazo
     1 2 3
4 5 6 7 8 910
11121314151617
18192021222324
25262728   
POLL
Hoe beoordeelt u de MOD-dagen 2018



Telefoonnummer Veteranenloket:

088 - 334 00 00

De activiteiten van de BNMO worden uitgevoerd mede met ondersteuning van het vfonds.

Door de site te te blijven gebruiken, gaat u akkoord met het gebruik van cookies. meer informatie

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies "om de beste surfervaring voor u mogelijk te maken. Als u doorgaat met deze website te gebruiken zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen of u klikt op "Accepteren" hieronder dan bent u akkoord met deze instellingen.

Sluiten